Dzień 1.

Dzień 1.

Hej. Witam wszystkich, na nowym blogu, stworzonym na potrzeby konkursu „Daj się poznać” Przez najbliższe 3 miesiące postaram się poopowiadać o moim projekcie, poopowiadać o procesie jego tworzenia i problemach z nim związanych.

3 Słowa o mnie ? Młodszy programista .Neta w jednej z Wrocławskich firm, który dopiero zaczyna swoją karierę. Wcześniej pracowałem jako „specjalistą do spraw IT” czyli robiłem wszystko – od typowego helpdesku, po administrowanie serwerami M$. W pewnym momencie przyszła myśl że należało by coś zmienić, zainstalowałem Visual Studio, no i jestem.

To teraz o projekcie 🙂

Smart Review to Aplikacja Webowa służąca do okresowych ocen pracowników. Początkowe założenia wyglądają następująco:

  • Aplikacja ma działać w środowisku domenowym (Active Directory)
  • Administrator
    • Możliwość tworzenia nowej ankiety.
    • Podgląd wypełnionych ankiet
    • Historia ocen pracownika
    • Wyświetlanie statystyk
  • Użytkownik(kierownik działu)
    • Wyświetlenie aktywnych ankiet do wypełnienia dotyczących podległych osób
    • Wgląd w historie ocen swojego personelu

Aplikacja powstanie w oparciu o ASP.Net Core – o którym nie mam zielonego pojęcia. Wcześniej pisałem, czy to w domu, czy w pracy, aplikacje WPF/WinForms i WCF. Ten konkurs będzie świetną okazją do jego nauki.

Uzbrojony w Pluralsight i kurs ASP.Net Core przystępuje do działania 😉

 

 

 

 

Dodaj komentarz